Κατηγοριες

Συχνές Ερωτήσεις / FAQ

Πρέπει να ασφαλίσω το νέο μου κινητό ή το tablet μου;
Η ασφάλιση του νέου κινητού ή tablet δεν είναι υποχρεωτική. Είναι όμως προτεινόμενη. Πρόκειται για συσκευές που υπόκεινται σε μεγάλη χρήση και κίνηση και, συνεπώς, σε μεγάλη φθορά. Η ασφάλιση στοιχίζει ελάχιστα χρήματα και μπορεί να μας φανεί πολύ χρήσιμη.

Μπορώ να ασφαλίσω το κινητό μου ή το tablet μου μετά την αγορά του;
Ναι αλλά υπό όρους. Αυτό γίνεται μέχρι 1 μήνα μετά την ημερομηνία αγοράς (με επίδειξη της απόδειξης αγοράς) και με την παρουσία του προϊόντος στο κατάστημα ώστε να ελεγχθεί ότι δεν έχει ήδη υποστεί φθορά.